24 November 2015

My First Lush Goodies


I admit. I was only aware that LUSH existed till early this year when a friend of mine gave me one of their bath bombs, and I didn't know what to do with it.
After throwing it in the tub and watching the magic happen, I knew this was something to obsess over. And of course, Zoella's enthusiastic videos about these magic balls and Kate La Vie's amazing daily pictures were all factors which draw me into wanting to make bath time a fun moment.

Usually, these handmade bath bombs aren't that expensive. The price varies from €2.95 to €6.95 giving every person the opportunity to dwell on the relaxation that is much publicized. One thing I as impressed with was knowing that their product range is far broader than I expected, not only they sell bath bombs, but also body scrubs, lip scrubs, body conditioners, shampoos, makeup, solid toothpaste, shower jell-os, face masks, and so many more! Truly overwhelming!
But for my first purchase, I opted for the more "traditional" ones, instead of their lovely glittery seasonal products.

Admito. Só me apercebi que a LUSH existia quando uma amiga me ofereceu uma dessas bombas de banho no início deste ano, e eu nem sabia o que fazer com ela. Depois de a atirar para a banheira e ver a magia a acontecer, eu sabia que isto tornar-se-ia em algo para se obcecar. E claro, os vídeos entusiastas da Zoella sobre estas bolas mágicas e as fotografias diárias e super artísticas da Kate La Vie foram todos factores que me levaram a querer ter também um momento divertido no banho.

Normalmente, estas bombas de banho feitas à mão nem são muito caras. Os seus preços variam desde €2.95 a €6.95, dando oportunidade a todo o tipo de pessoas para se alongarem sobre o relaxamento que é tão publicitado.
Uma coisa que me impressionou foi saber que a linha de produtos deles é bastante maior do que eu pensava, não só vendem estas bombas de banho como também esfoliantes de corpo, esfoliantes de lábios, amaciadores de corpo, champôs, maquilhagem, pasta de dentes sólida, gelatinas de banho, máscaras de cara e muito mais! Mesmo impressionante!
Mas para a minha primeira compra, decidi comprar os produtos mais "normais", em vez dos produtos sazonais brilhantes.

Sex Bomb (the one with the rose on top) and Sakura.
Sex bomb (o com a rosa no topo) e Sakura.
Snow Fairy shower gel (smells like cotton candy... yum!).
Gel de douche Snow Fairy (que cheira a algodão doce... tão bom!).

Twilight (the pink one) and Intergalactic (the blue one; this has the prettiest effect!). 
Twilight (o cor de rosa) e Intergalactic (o azul; este é o que faz o efeito mais giro!).

Rub Rub Rub body scrub (leaves the skin feeling like a baby's bottom).
Esfoliante corporal Rub Rub Rub (deixa a pele como um rabinho de bebé).

What are your favorite ones?
Quais são os vossos preferidos?

1 comment:

  1. Olá Inês!
    Que delícia! Estou ansiosa por ter essas bombinhas no meu banho!

    Já te sigo! Segues-me? :)
    Beijoca***

    Visita: momentomaravilha.blogspot.pt
    Junta-te ao Momento Maravilha entre bloggers! Sabe tudo no blog!

    ReplyDelete